Kembara pun bermula…

Baru semalam, anak sulungku – Putera Syahmi Zafran berkata “abang gembira bila ayah dan umi balik awal”. Berdegup juga rasa dan mula memahami bahawa untuk anak, kuantiti dan kualiti harus ranum bersama.

Hari ini, anak-anak dan isteri menghantar aku sekali lagi ke KLIA. Sekali lagi aku terbang ke Russia, kemudian ke Greece dan Mesir. Inilah tugas yang aku harus sempurnakan demi “Alexander Bukan Zulkarnain”.

Sewaktu catatan ini ditulis, aku telah pun sampai ke Singapore dalam rangka transit dan kemudian akan transit lagi ke Doha sebelum tiba di Moscow, 22 Ogos.

Moga semuanya terlaksana dengan baik kerana aku perlukan mendengar sekali lagi ucapan ikhlas dari anak sulungku dan senyuman manja di Puteri Syahmina Zafirah. Ops, aku juga berharap sempat menyambut cahayamata ketiga di Malaysia.

Untuk masa ini, Alexander Bukan Zulkarnain harus direalisasikan…

Tambahan…

Wajah-wajah yang menghantar ku ke KLIA dan pastinya wajah-wajah ini akan dirindui.

Putera Syahmi Zafran

Putera Syahmi Zafran

Sang Putera yang pastinya dirindui tindakan dan kebijaksanaanya yang tak terjangka…

Puteri Syahmina Zafirah

Puteri Syahmina Zafirah

 Sang Puteri yang pasti dirindui telatah dan manjanya…

My Love...

My Love...

Sang isteri yang pasti dirindui cintanya…

11 Respons to “Kembara pun bermula…”

  1. zaidi a.k.a blang Says:

    bro.. selamat berjaya ngan karier ko.. balik bawak ole-ole dari sana..haha..nanti raya aku jemput dtg rumah.. oop.. raya tahun ni tak bleh lai.. rumah tak siap.. raya haji ok..

  2. zaidi a.k.a blang Says:

    aku nak kirim kat ko ni.. bleh ka? itu t shirt hard rock cafe russia punya.. berapa duit ha? hahah

  3. Hi Abg Syirfan…tak sangka berjumpa kita di blogsphere ni yer…I like….

  4. Zaidi,
    tak tahu berapa harganya. Pastinya sangat mahal. Di greece hari tu pun dekat RM250 sehelai. Di Moscow pasti lebih mahal coz Moscow bandar paling mahal di dunia. Nanti gua tengok berapa harga.

    Umimia,
    terima kasih kerana singgah… Tapi, umimia nie siapa yer. nama glamour nie tak kenal lah hamba.. heheh

  5. zaidi a.k.a blang Says:

    ok bro.. takde hal … mahal tu… leh buat isi minyak kereta banyak kali tu.. satu lai aku nak tanya.. madi koyox kat mana skrg ha? itu hari dia call aku.. no. pelik ja..hampeh betul.. no tepon ijai berapa.? lost contact maa ngan member2..takpa.. kita jumpa di gath 100th year tms old boys..haha

  6. di..

    Ijai 012-3174044. Mady kat Amerika tu. Washington DC

  7. kenapa info @ pix wife paling bawah? mungkin pilihan terakhir..dalam kalangan yang dirindui…

  8. yang paling bawah maksudnya dia diletakkan di dalam hati yang paling dalam…hehhe

    Take care, love u.

  9. banyak lee alasan…..

  10. Niza Adliana Says:

    Hi abg..beshnyer tgk journey abg nih..kejer mcm ni mmg abg minat dr dulu kan..lama kita x jumpa lps MFA dulu..anyway,best of luck & keep in touch…

  11. Ok Niza…

    Salam pada keluarga…

Tinggalkan Jawapan

