Puteri ku demam…

Hari ini bermula dengan agak sedih bila mengetahui puteri ku demam panas. Argghh!!!

Baru sebentar membuat panggilan ke Malaysia, si putera berkata “ayah, adik demam…” Si puteri berkata “adik dah tak deman. Adik dah makan ubat dah..”

Puteri Syahmina Zafirah memang takut ke klinik. Sebolehnya dia akan kata dia tak demam walaupun badanya panas. Bertambahlah tugas my wife. Nie yang kena beli intan belian nie..

Putera Syahmi Zafran, akan terus jadi pengawal pada adiknya. Kelebihan – suka makan ubat walaupun sihat. “abang dah besar nak jadi doktor operation. Adik jadi doktor ubat ajer..”

7 Respons to “Puteri ku demam…”

  1. ermm……comel anak2 abang syirfan…kirim salam kat wife abang yer..ingat lagi tak dia kat saya…

  2. Abang syirfan, mana gambar akak (lupa dah nama),? kirim salam kat dia..

    Emilia

  3. Rose, emi…
    Insyaallah orang rumah saya ingat kat anda berdua. Betul tak yang?

    Gambar? ada kat tajuk KEMBARA PUN BERMULA

  4. rose/emi..
    ingat le..cuma mungkin wajah dan body korang yg buat k.zan tak kenal..nanti kita jumpa..

    ayah..apa le letak gambar yang buruk tu..

    waktu mengadap laptop ni anak dok berperang lepas ayah tepon tadi…syahmi cakap “majik ni, macam mana kita ada dalam komputer umi dik?

  5. ex-classmate SMTM Says:

    assalamualikum,

    Comelnya anak-anak, tak ada iras ayah pun, mesti cantik macam uminya.
    Selamat menyambut ramadhan.

  6. ex TMS
    siapa agaknya disana?

  7. MajminAbdRazak Says:

    Mesti a.syirfan rindu kat dia org kan????
    cumel betul mereka & keletah masing2….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: