Sahur pertama tahun ini…

Sahur pertama tahun ini. Maggi campur serunding ayam, roti celup kuah maggi, buah tembikai susu yang ditebuk hanya dengan sudu serta Nescafe + ayam suam. Boleh nangis oooo!

Selamat bersahur dan berpuasa..

Hotel Perea, Thesaloniki, Greece

4 Respons to “Sahur pertama tahun ini…”

  1. cam best jer makan macam tu..

    hehe..kita orang makan ayam panggang yang jual kat pasar ramadan seri serdang

  2. alahai….sedihnya dengar menu…sabau lah labu….dah kije nak buat camno…

    ok gak makan camtu…berjimat…tak mcm kat sini…lebih byk bazir…

  3. ini baru sahur..

    klau engok gambar berbuka lagi menangis.. kalau ada masa karang load gambar tu…

    apa pun.. Uuuwaaaaaaaa!

  4. MajminAbdRazak Says:

    Xpe, a.syirfan balik nt lps raya sy msk sdp2 utk house warming & open hse sekali yek…..
    kami dah tinggal kat seksyen 7, dokat ajo….πŸ˜€πŸ˜€

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: