Penggambaran Warung Kita

Penggambaran Warung Kita akan dilaksanakan di Jalan Doraisamy, 18 Nov 2008 bermula jam 7 petang hingga lewat malam.

Bagi yang berminat bolehlah hadir untuk menyibukkan diri dan mana tahu aksi anda makan akan dirakamkan. Turut serta esok selain penerbit, pengarah, dan krew penerbitan ialah 2 pengacara Warung Kita iaitu Farouk Hussin (Pelawak) dan juga Azrul Zaidi dari Raja Lawak Musim ke-2.

Mungkin esok aku juga akan hadir… (Ceh, macamlah orang nak tengok aku.. heheh).

Ada sesapa nak ikut?

3 Respons to “Penggambaran Warung Kita”

  1. bro.. sup gear box doraisamy satu

  2. Jom lah turun makan sama…

  3. Wah, terlambat saya baca tulisan Bang Syirfan. Jika saya tahu sebelumnya, maulah saya datang supaya ikut terekam dan masuk televisi Malaysia … haha!

Tinggalkan Jawapan

