Oh, kehidupan

7 pagi – Aku mulakan kerja dengan mengemaskini treatment History Channel yang tak siap-siap tu di rumah.

11 pagi – Aku, my bos – Akmal dan Akob dah terpacak depan Wisma Penyayang untuk meeting bersama ASTRO berkenaan dengan program epik. Meeting selesai jam 1 tengahari.

1.15 hingga 2 petang – Aku, Akmal dan Akob makan tengahari bersama Jaya dari ASTRO sambil meeting berkenaan program baru yang mesti diselesaikan segera.

2.30 petang – Aku dan my lovely team CAM 2 meeting dengan Jaya di Wisma Penyayang. Akmal dan Akob balik ofis dulu.

27112008001

27112008

5 petang – meeting selesai. Aku drive balik ke ofis di Shah Alam. My lovely team menghilang pergi shoping.

6.15 petang – sampai ofis. Terus meeting bersama CEO berkenaan program baru.

6.45 petang – aku jadi presenter untuk news break. News break ini akan dipresent ke telco.

27112008004

27112008010

8 malam – Aku diinterview untuk Alexander Bukan Zulkarnain.

27112008017

10.00 malam – aku baru duduk di meja aku dan baru buka laptop dan check email.

10.45 malam – balik rumah sambil bersms dengan bos aku berkenaan apa yang berlaku hari ini.

11.30 malam – sampai rumah dan terus makan makanan yang baru disediakan oleh isteri aku.

11.50 malam – aku angkat sorang-sorang anak-anak aku untuk letak mereka di bilik tingkat atas. Kalau aku balik lewat, memang anak-anak aku tidur dulu di ruang tamu. Aku balik baru aku angkat mereka. Namun hari ini hari paling istimewa kerana aku perlu dukung 3 orang anak untuk ke bilik atas. Ini pertama kali Syamil tidur di bilik atas. Letih sikit. Biasa kena angkat dua, hari ini tiga!

27112008018

Namun, banyak-banyak benda yang aku lakukan hari ini, 2 perkara terakhir itulah yang paling indah di hati aku…

Oh, kehidupan…

3 Respons to “Oh, kehidupan”

  1. Cleopatra.com Says:

    hehe..saje lah tu ambik gambar tu kan?nasib bek tak de gambar air tumpah..

  2. aminahshuib8987 Says:

    syabas buat my lurvely boss cam…
    tanpa boss siapalah kami…
    -NORMINTJOYEY-

  3. Cleopatra.. cehhh
    buat malu company ajer… Tak pernah meeting air tumpah kerana terketar-ketar. hehehe. Anyway, u all telah buktikan sesuatu yang positif. Teruskan usaha.

    Min,
    Kita nie binaan yang saling berkait. Tumbang satu, tumbanglah semua. For tha – let work by team. Insyaallah, kita akan berjaya bersama. teruskan usaha.

Tinggalkan Jawapan

