Kembali botak atau tidak?

Kata orang, mereka yang punya dahi yang luas merupakan mereka yang suka berfikir. Mereka yang botak di tengah kepala merupakan orang yang kacak. Tetapi bagi mereka yang berdahi luas serta botak di tengah kepala – mereka fikir mereka kacak!

Oleh kerana tak nak tergolong dalam kategori itu, 1 Nov lepas aku telah cuba membotakkan diri. Sememangnya aku dah mula mengalami keguguran rambut. Satu lagi sebab ialah kerana sememangnya rutin aku untuk membotakkan kepala setiap kali memperoleh cahaya mata.

04112008015

Hari ini genap sebulan. Rambut di kepala sudah pun tumbuh dengan baik. Pada asalnya hendak memakai ubat agar rambut lebih hitam, tebal, serta tidak gugur lagi. Namun dek kesibukan, lupa sudah untuk mencari ubatnya. Hanya di hari ini timbul pertanyaan, perlu atau tidak aku botakkan kepala sekali lagi bagi memastikan rambut ini cukup sihat dan menawan nanti. hahaha

02122008003

Sehingga tika ini, belum ada keputusan. Adakah perlu aku botak sekali lagi atau tidak perlu kerana aku sangatlah hodohnya bila tak berambut. Ada sesiapa nak bagi cadangan?

10 Respons to “Kembali botak atau tidak?”

  1. ahahaha….ok apa botak…cute tau….

    botak ke tak botak..yg nak memandang hari2…si isteri…tanya dia lah…

    ha…betul tak…

  2. Betul-betul…

  3. botak nampak jiwang skit……

  4. Kalau aku lebih menyarankan abang nich berambut saja. Karena dari gambar di header abang kelihatan lebih muda dibandinkan dengan foto ketika abang botak. Terlepas dari pendapatku aku setuju dengan comment umimia tanyakan ke istri abang saja. Mana yang dia lebih suka… 🙂 Thanks

  5. Lan aka Putra
    Gua memang mat jiwang.. hehehe

    Yulism…
    Pendapat ramai menyatakan biar berambut sahaja. Isteri pun sebenarnya tak suka kalau saya botak.. hehehe. Tq

  6. first time in my life see your face like this…. mana pegi jejaka romantik berambut tu..akak mesti suka yg berambut punya…sebab dia kenal masa rambut masih lebat…hehehe

  7. Annazs…
    kelakarkan bila tak berambut… hehehe

  8. bukan setakat kelakar jer….mcm2 ada(pinjam trademark astro)….hahahaha
    orang jawa kata “gonjeng”…..

  9. Sekarang dah tak gonjeng lagi dah… hehe

  10. jangan…!!jangan…jangan botakkan kepala itu…kerana rambut itu sumber ilhamku…hehehe

    gurau2 saja…lagi botak lagi hensem what?
    peace
    MUHAMAD SYUKRI DZUN NURIN

Tinggalkan Jawapan

