Kenangan…

Ada teman pernah bertanya, “apa yang paling berharga dalam hidup selain cinta. Sesuatu yang jika hilang, kau akan mati…?”

Selepas berfikir sejenak, aku berkata “Jika hendak bunuh aku, bunuhlah segala kenangan…”

Pada tika mencari lagu-lagu lama, aku terjumpa semula lagu lama ini. Kebanyakan latar kenangan sering aku sandarkan ialah pada lagu berhantu ni… Mungkin pada orang lain ia sekadar lagu biasa, pada aku.. ia adalah kenangan yang menghidupkan…

Kalau sudi dengar-dengarlah.. Lemak Manis

* ada sesiapa yang ingat lagu ini?

8 Respons to “Kenangan…”

  1. Saya ingat (sambil angkat tangan)… Lagu yang paling manis… full of sweet memories… minggu orientasi…

  2. Umai,
    Lagu ini sangat special kan. Bukan ke lagu ini yang buat umai jatuh cinta kat encik abg tu.. hehe. Salam untuk Zawal dan seisi keluarga.

  3. Hahahahah… tak la… lagu tu lebih kepada “friendship” … Jentayu… Sekretariat Kebudayaan…. Kolej Keenam… semua kenangan tu berlaku semasa di bawah kepimpinan Syirfan….thanks ya for the priceless memories.

  4. eleh…umai tak nak ngaku tu…tanye la zawal @ cibung…uppppssss

  5. Yap Umai… banyak kenangan yang mendewasakan… terima kasih atas segalanya!

  6. Umai selalu tak mengaku… hehehe

  7. mana pegi semua fasilitator dulu2…. kak epo-epo(ina),suryati,kak kam, abe..dll yg tak diseebutkan..rasa rindu pulak nak jumpa kalian semua…

  8. Annzs, Semuanya ada… masing-masing ada cerita dan rahsia masing-masing buat masa ini. Ada juga jumpa antara mereka…

Tinggalkan Jawapan

