Fenomena Cakerawala

bulan-tersenyum

Fenomena dimana dua bintang Musytari dan Zuhrah menjadi mata sambil bulan sabit tersenyum…

Dengan siapa anda menyaksikan fenomena yang sangat istimewa ini?

9 Respons to “Fenomena Cakerawala”

  1. dengan ina, jocelyn, nora, akob and abang nal …
    Scenario : abang nal bergegas masuk dalam bilik lin selepas tengok BU and kata … tengok luar tingkap sekarang, bulan sedang tersenyum. kitaorang pun bergegaslah ke tingkap lin .. oleh kerana lin duduk kat tempat lin .. lin lah sampai dulu kan … wowwww … cantiknyeeeeeeee

  2. oh terlupa .. epet pun ada .. sorry pet …

  3. tgk ngan awek la…..barula romantik

  4. Saya baru saja membaca salah satu post dari teman Indonesia dan mereka juga melihat fenomena ini Bang Syirfan. Hanya Subhanallah yang bisa saya ucapkan… 🙂 Thanks

  5. Lin..
    Untunglah melihat fenomena istimewa itu dengan teman-teman yang memang boleh kita kongsi suka dan duka.

    Lan,
    Ingat-ingat anak bini kat rumah. hahahaha

    Yulism,
    Ruginya tak dapat lihat fenomena ini yer… tapi salji yang sedang melanda pasti punya keunikan dan memori yang indah. Harap sudah sihat dan sudah bermain boneka ais.

  6. bucungdotcom Says:

    Mlm bulan dipagar bintang
    makin indah jika dipandang
    bagai gadis beri senyuman
    pada bujang idaman

  7. tgk dgn wife ….. romantik la katakan…tak sangka ada fenomena camni..nampak sgt la ceteknye ilmu…

  8. Hehehe… Annazs. Kira romantiklah tu…

  9. Rusdan,
    Lama benar dah tak nyanyikan lagu tu… hahahaha. Terima kasih kerana mengingatkan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: