Sekadar Bertanya…

Jika sudi singgahlah dan beri input anda untuk mendewasan blog ini. Tanpa anda semua, apalah makna blog ini…

5 Respons to “Sekadar Bertanya…”

  1. Saya ingin membaca cerita kembara bang Syirfan, baik di dalam negeri maupun luar negeri.. 🙂 Thanks

  2. Yulism,
    Terima kasih kerana singgah. Kehadiran Yulism sangat besar kesannya kepada saya. Salam untuk keluarga. Masih beku dalam salji di sana?

  3. saya rasa catatan kembara dan keadaan semasa dalam dan luar negara menarik utk dipanjangkan…jadi iktibar dan renungan bersama…saya rasa la… orang lain punya citarasa??? hehehe

  4. saya pilih cerita peribadi…kerana ianya boleh membuka kisah sebenar kehidupan seseorang. Gerenti blok bro meletup…

  5. Tq bro kerana selalau singgah. Segala idea sangat dihargai

Tinggalkan Jawapan

