Terperangkap Dalam Rindu…

040920080022

Putera Syahmi dan Puteri Syahmina dah seminggu di kampung. Maklumlah cuti sekolah ni. Mereka selesa duduk kampung dengan atuk dan neneknya. Ada ruang yang luas untuk mereka berlari-lari serta main pondok-pondok atas pokok. Kalau kat sini, main pondok-pondok dalam khemah aje lah. Putera Syamil sahaja yang berada dalam jagaan kami buat masa ini.

031220080031

Namun biasalah, bila mereka ada di depan mata selalu ajer geram dengan segala tindakan dan jerit pekik mereka. Bila mereka tak ada di depan mata, terasa sunyinya..

190220080101

Untuk masa ini, kami berdua terperangkap dalam rindu..

8 Respons to “Terperangkap Dalam Rindu…”

  1. 001beautifulcrazy Says:

    Bila mahu bawa dia ke ofis lagi .. nak dgr dia bercerita ultraman

  2. Tak faham pun kalau Syahmi cerita sekarang. Tinggi sangat ilmu ultraman. Kalau Syahmi tipu pun kita tak tahu.. hehehe. saya pulak main angguk ajer… hehehe

  3. budak-budak memang mcm tu…lg kita layan lg menjadi cerita dia…dlm riuh rendah & hiruk-pikuk suara mereka ada terapi yg mampu mententeramkan jiwa…kerana mereka itu terlalu suci…

  4. comelnye syahmina..

  5. Betullah Annazs…
    Bila mereka tak ada depan mata… baru terasa rindu

  6. Tq Raliz…
    U all bila lagi…?

  7. noraitusaya Says:

    Cuti lame, balik kampung jumpe anak la ni… Hehehe

  8. Noraitusaya…
    Begitulah nampaknya. bagi bagi tahu org, malu hamba…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: