Sekitar Sidang Media “Alexander Bukan Zulkarnain”

Sebenarnya Sidang Media “Alexander Bukan Zulkarnain” ini sudahpun berlangsung seminggu yang yang lalu.

Baru hari ini aku berpeluang untuk berkongsi beberapa gambar sekitar sidang media yang dilaksanakan di Hilton, Petaling Jaya. Sudi-sudilah menikmatinya…

img_1736-update

Banting Alexander Bukan Zulkarnain. Terima kasih pada team grafik yang merealisasikannya. Terima kasih juga pada grafik-grafik gempak yang akan telah dan sedang tercipta untuk membawa doku ini ke satu standard baru penerbitan FM production.

img_1781-update

 Aku yang konon-kononnya bergaya…

img_1753-update

CEO FM Production aka bos besar aku, Zainal Rashid Ahmad sedang menyampaikan nota pengantar. Ucapannya sekitar pencapaian FM production dan idea disebalik penerbitan dokumentari dan cabaran penerbitan dokumentari masa kini.

Paling aku ingat tentang ucapan ini ialah dia kata bahawa aku dan dia sering bertelingkah idea tentang penerbitan ini. Apa lah.. janganlah cakap gitu. Mesti semua wartawan dan VIP ingat aku ini selalu lawan cakap bos. hehehe

img_1768-update

MoU antara FM Production dengan Astro dan FM Production dengan Celcom. Perkara yang paling pening aku fikirkan ialah kenapa bos besar aku pakai baju melayu merah tu pada masa semua VIP sangatlah formal dengan kot dan tali leher!

img_1806-update

Sesi bersama wartawan. Aku bertindak sebagai moderator. Cuba tengok kasut bos besar aku!

img_1810-update

Aku pulak kena menjawap soalan wartawan. Ingat bos besar aku nak jawap semua… bila bab pengalaman di lokasi, dia serah kat aku jawap. Sempat juga aku menyelitkan beberapa falsafah disebalik penerbitan dokumentari ini.

Disebalik sedikit pra-tonton doku ini, ada wartawan beri komen- “macam National Geographic, tapi versi Malaysia…”

Apa pun, jangan lupa bersama Alexander Bukan Zulkarnain, setiap minggu bermula 9 januari, 10 malam di Astro Oasis. Promo sikit.. hehe

2 Respons to “Sekitar Sidang Media “Alexander Bukan Zulkarnain””

  1. TAHNIAH !!! TERUSKAN USAHA DAN PERJUANGAN MURNI… Salam Maal Hijrah 1430 dan Tahun Baru 2009………………………………………………

  2. Terima kasih kembali. salam tahun baru masihi dan hijrah…

Tinggalkan Jawapan

