Aqiqah – Bahagian 3

Sambungan…

img_1903

Syahmi, Syahmina dan kawan-kawan kampung. Gembira betul mereka. Maklumlah dapat kawan yang ikut ajer kata meraka…

img_1909

 Kumpulan berzanji yang terlibat dalam majlis ini. Terima kasih kerana hadir.

img_1914

 Syamil bersama Mak Usunya (satu-satunya adik perempuan aku) dibawa ke ruang utama untuk majlis potong jambul.

img_1917

 Baik-baik makcik.. luka kepala anak hamba

img_1928

 Apalah dia orang ni.. Tidur lagi baik!!!

img_1950

 Ya Allah, habis kepala anak aku…

img_1907

Gambar kami sekeluarga. Susah betul nak ambil gambar dengan Syahmi dan Syamina. Macam pergi berperang. Maklumlah ada kawan….

img_1963

 Tapi bab ini memang sapa tak boleh lawan. Syahmi dan Syahmina. “Jangan kacau adik saya!”

img_2017

Paparan eksklusif untuk kawan kawan dari KK6-UPM. Mempersembahkan wajah terbaru Kak Sae yang kita sayangi. Terima kasih Kak Sae kerana hadir. Nyai pun datang, tapi tak sempat ambik gambar.

Apa pun, syukur pada tuhan kerana beri kami anak-anak penyambung generasi ini. Syukur…

Untuk Syahmi, Syahima dan Syamil… jadilah kau anak-anak yang berguna. Amin…

2 Respons to “Aqiqah – Bahagian 3”

  1. ni sape yg comel ni…kak sae ke baby Syamil…??? hehehehe
    Akak kita ni maintain je erk… Buat abg syirfan sekeluarga…Tahniah…Tahniah juga atas penerbitan dokumentari Alexander bukan Zulkarnain…walaupun daku tidak memiliki saluran astro namun daku tahu ia adalah penerbitan bertaraf 5 bintang !!! Nak lebih ke bintang tu???

  2. bucungdotcom Says:

    Bro,

    Congrats..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: