Ben 10 vs Thundercats

Syahmi memang setia dengan Ben 10. Hampir semuanya (pakaian, mainan, gaya) mesti bertemakan Ben 10. Memang Ben 10 adalah kartun terhebat bagi Syahmi…

Bagi aku, kartun yang terhebat adalah Thundercats. Tak ada yang boleh lawan kehebatannya. Tak sabar menanti Thundercats The Movie yang akan muncul 2010 nanti.

Nak tunjuk kat Syahmi, kartun ayah lagi best!!!

12 Respons to “Ben 10 vs Thundercats”

  1. 001beautifulcrazy Says:

    HEHEHEHE … Fav Cartoon saya jugaksssssss tu !!11

  2. Jam and The Hologram lagi best kot……

  3. tak best.. hehehe

  4. 001veautifulcrazy.. jom dating sama tengok thundercats the movie. tapi rahun 2010lah.. hehee

  5. a’ah…kartun thundercat lg best…
    kartun la ni mmg ntah pape lg..
    mengarut2…
    lg best gaban ker…suria baja hitam ker…
    hahahahaha

  6. sebaliktabir Says:

    betui karton la korang ni… hehehehe …aku minat jugak! Aharks!

  7. Zahar…
    Teringat main lampu suluh malam-malam. Kira macam thundercats panggil kawan2..hehe

  8. sebaliktabir… minat hero thundercats atau heroin dia.. hehe

  9. bucungdotcom Says:

    Ada yang hafal lagu dia tak.. Nah lirik dia!

    Thunder, thunder, thundercats, Ho!
    Thundercats are on the move,
    Thundercats are loose,
    Feel the magic, hear the Roar,
    Thundercats are loose,

    Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
    Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
    Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
    Thunder, thunder, thunder, Thundercats! Thundercats!

  10. Suatu masa dulu, Cheetara adalah karektor kartun yang paling HOT!

  11. Cheetara memang hot. Mumra pulak karektor paling dibenci.. heheh

  12. Bro.. ingat kau lagu dia yer…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: