Geng: Pengembaraan Bermula Feat Upin dan Ipin

Katalah dan pertikaikanlah apa sahaja. Gua tetap bagi 5 bintang!!!

8 Respons to “Geng: Pengembaraan Bermula Feat Upin dan Ipin”

  1. saya dah tengok! saya dah tengok! saya bagi 5 stars jugak

  2. sebaliktabir Says:

    Apalah……. orang belum tengok pun bagi 10/10 bintang tau!!!!🙂

  3. ibukumbang..
    Memang nampak sokongannya pada blog ibukumbang tu.. hehehe. Banggalah jugak kan..

  4. Sebalik tabir…
    banyak sangat bintangnya.. mana dapat? hehehe

  5. bucungdotcom Says:

    Ahad bebaru ni aku tengok dgn anak aku yg umur 3 tahun tu. Tu pun pasal dia punya favourite Ipin & Upin la. Memang dia tengok sampai abih dan takde pun ajak balik awal. Kira ok gak la citer dia. Grafik pun cun. walaupun takde macam disney pixar punya, kira kita ni menuju ke standard tu lah. Bukan kita ni tak boleh buat tu macam punya standard, cuma masalah antarabangsa kita la.. budget la beb. Apa pun, boleh respek la kita punya animator!

  6. Sayang.. Cerita ni best.. Tapi terlalu berfantasi.. Kalau dia tak wujudkan apa yang tak wujud, buat cerita tentang gelagat U&U kat kampung, macam kat TV series tu, mesti golongan dewasa jugak rasa best!

    APe pun, ini pendapat saya.. Saya bangga Malaysia ada animasi macam ni.. Pada masa akan datang, kalau boleh buat lebih advance lagi.. APe pun, U&U Syok jgk!

    3 bintang jer kasi leh? (”,)

  7. Bucung.. bro, bukan cita-cita kau dulu nak jadi animator ker?

  8. Khairuddin, 3 bintang tu pun dah cukup banyak. takut pada bintang tiga jer… hehe

Tinggalkan Jawapan

