Malam Bulan Di Pagar Bintang

Bila singgah di laman blog saudara Yus, aku tiba-tiba terkenang satu lagu yang memang jadi siulan aku masa kat universiti dulu. Lagu yang aku guna untuk mengurat awek yang kini dah jadi isteri dan ibu pada anak-anak aku.

Tapi kenangan yang hidup bersama lagu ini memang benar-benar mengusik dan menangkap.. adus, tiba-tiba jadi romantik…

– Rusdan: Masih ingat cerita disebalik lagu ini? hahahaha

7 Respons to “Malam Bulan Di Pagar Bintang”

  1. uit….tis is also my song……rasa romantik gila bila nyanyi lagu nih..tp my husband nak ngorat dulu dia nyanyi lagu Exist, Salju di Danau Rindu…oklah tuuuuuu……kan….

  2. abang syirfan, jangan lupa teater P.ramlee, saya jadi inang! ingat tak? memang memori lagu ni… huhu.. rindu la crita tu.

  3. Umimia, nak nyanyi lagu ni kena tunggu bulan penuh. baru romantik… hehe

  4. ibukumbang..
    saya dah buat satu entry khas untuk mengenang kehebatan ibukumbang 10 tahun yang lalu.. heheh enjoy..

  5. bucungdotcom Says:

    Yup Bro,

    Surely. Ingat lagi tak chord gitar dia..? eheh dah lupa la tu

  6. Bro Rusdan.. confirm lupa hehehe. boleh ajar balik tak? hehehe

  7. salam.

    perasan entry ni.. i minat gak la lagu2 (dan filem) p ramlee n masa tu terpk nk dedicate one of lagu dia as nama blog.. itu lah alkisahnya.. tq for visitingđŸ™‚

Tinggalkan Jawapan

