Kalau Khaca Menjadi Intan…

Ok lah…  entry ini aku dedikasikan pada semua yang terlibat dengan penerbitan teater “Nujum Pak Belalang”. Korang mesti ingat yang aku paling suka part lagu ini. Aku dera Suhaimi dan Puteri menyanyi berulang-ulang… hehehe

* “Sudah ketenung dan kupandang, makin ku renung makin sayang… Sudah ketenung dalam kitab, makin kurenung berdetup detap”… Oh menangkap!

7 Respons to “Kalau Khaca Menjadi Intan…”

  1. Tersenyum2 aku bila ingat2 balik… masa tu baru ja 1st semester kat UPM. Hari2 tido lambat…. 2, 3 pagi baru bilik… siapkan props dan kekadang tu nyibuk ja lebih… Teater Nujum Pak Belalang adalah antara kenangan2 manis semasa di UPM…. Thanks to Jentayu especially to sutradaranya…..

  2. Suka ‘Malam Bulan di pagar Bintang’ gak…tapi sukalah entry mengimbas kenangan minggu ni…teringat balik dulu-dulu….(ceh..mcmlah dah tua sgt)

  3. sebaliktabir Says:

    Korang memang dah tua lah….aku je yang muka maintain muda.. Hahahahaha

  4. Kerana nujum pak belalang le…aku dpt ramai kawan…kerana ia jugak le aku jd berani…berani utk membangunkan diri…klau xde teater nujum pak belalang, aku akan terus jadi aku yang hanya duduk sendiri menilai diri yg tidak seberapa ini…
    memang best bila dikenang kembali…diantara memori diri yg mungkin tidak dilupai…
    syirfan…sorry le no puteri tiada dlm simpanan.

  5. Betul ker muda sebaliktabir? cuba check kedut kat dahi tu..hehee

  6. Sabrina…
    Terima kasih kerana hadir dalam keluarga Jentayu…

  7. sebaliktabir Says:

    Kedut tu sejak lahir dah ada…makin tua dia hilang… mcam filem benjamin tu…heheheh

Tinggalkan Jawapan

