BeRcuTi…

strawberi11

Esok awal pagi aku akan mengisi cuti yang tak seberapa ini dengan membawa keluarga “bercuti”. Moga cuti ini membawa erti yang besar pada aku sebelum menempuh program baru yang lebih mencabar.

Lokasi? hehehe. tempat yang boleh makan strawberry. Apa kelas makan durian dan manggis… hehehe

10 Respons to “BeRcuTi…”

  1. sebaliktabir Says:

    Hati-hati….tanah runtuh banyak..

  2. sebaliktabir Says:

    SELAMAT PERGI DAN SELAMAT KEMBALI. LAMA KITA TAK JUMPA KAN?

  3. aha…sama highland lah kita cuma depan nya jer yang lain..kata nak tengok kitaro….hehe

  4. ibukumbang Says:

    abang syirfan nak cuti kat giant ke, tesco ke, carrefour ke, jaya jusco atau mydin? kat sana pun banyak strawberry.. hahaha ;P

  5. bucungdotcom Says:

    Bro,
    Syok la lu dapat mkn angin ngan famili. Gua last mkn angin pun 2 years back. Planning ada tapi kami dihimpit pulak oleh tugasan harian yang tak ada belas kesihan & unpredictable ni. Sian plak kat anak gua..
    Respek lu still have time to flee around..
    (ujung tahun ni aku mesti kena amik cuti jugak!)

  6. syirfan Says:

    sebaliktabir…
    tq… hehehe. bila nak jumpa nie?

  7. syirfan Says:

    Umimia..
    nak buat camno, tiket konsert kitaro tak ado… kalau ado, pasti den g genting highlands

  8. syirfan Says:

    ibukumbang…
    Apa kelas tempat tu… Rusia lah kami pergi. tahu tak, rusia pengeluar strawberi kedua terbesar di didunia.. hehehe

  9. syirfan Says:

    Rusdan..
    Kena usaha tu.. sian kat anak2..hehe

  10. kirim salam kat ijan.sori…tak dapat nk join perkembangan.bzzzzzzzz.rrrrr

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: