Telah Terbit!

img_2907

Telah terbit – BENARKAH ISKANDAR BUKAN ZULQARNAIN.

Afareez Abd Razak – penyelidik dokumentari “Alexander Bukan Zulkarnain” telah berjaya melengkapkan dokumentari tersebut dengan terbitnya buku istimewa ini.

Buku setebal 200 muku surat ini memberi penekanan kepada perbincangan benarkah Iskandar (Alexander The Great) itu Zulqarnain. Menariknya, penulis memulakan analisis besar ini dengan membawa pembaca untuk memahami latar sejarah 4 penakluk dunia iaitu Namrud, Sulaiman, Bukhtanasaar dan Zulkarnain.

Dengan harga RM17.50 (Semenanjung Malaysia), pembaca akan memahami secara bertulis apa yang kami perjuangkan dalam dokumentari “Alexander Bukan Zulkarnain.”

Untuk saudara Afarezz, tahniah dan terima kasih!

img_2913

Terima kasih juga pada Afareez dan PTS Millennia yang menawarkan kepada saya untuk mencoret sedikit pada ruang kata pengantar. Saya sangat menghargainya.

Akhir kata – dapatkan yang original sahaja…

* bila pula buku aku nak terbit ni…

8 Respons to “Telah Terbit!”

  1. Cube bagi sinopsis skit.. macam best je cerita ni.. tapi aku mmg tak minat membaca buku.. artikel kat internet ok lagi..

  2. syirfan Says:

    bro yang berada di bilik sebelah,
    saya pun tak habis baca lagi. Kalau ada yang menarik nanti saya bagi tahu yer…

  3. kat mane bole beli ? waa tak sabar nak baca!

    Dora…
    telah mula dijual di kedai buku. heheh

  4. sebaliktabir Says:

    bang, standby satu untuk saya. Kita jumpa kat mana-mana. Bgtau bila abg free la…saya standby je..

    Sebalik tabir…
    Sure bro.

  5. alah…takkan nak jumpa mahfuz jer…jomlah jumpa ramai2 sikit sixers…ajak emi sekali

    Umimia,
    Nak jumpa semua sekali ler…set lah time dan lokasi

  6. bro,
    dah dijual secara meluas ker. kat mph bole dapat ker? tq….

    Bro,
    di MPH telah ada dijual. tq

  7. Alhamdulliah saya sudah habis membacanya buku nie.memang menarik dan banyak pengajaran.Now,saya tengah baca buku Yakjuj Makjuj Bencana Disebalik Gunung.bertambah menarik lagi.Jadi,ape cadangan saudara kalau saya dah habis buku yakjuj makjuj nie,buku ape lagi yang menarik?and then,bleh tak minta gambar2 yang lagi tentang sejarah nie.email je kat saya atau nak call pun bleh kat no phone nie..019-4458331.bleh bincang macam2 lagi.ok..wassalam

    Salam,
    Nantikan kemunculan travelog alexander bukan Zulkarnain yang akan muncul tidak lama lagi…

  8. ezil iskandar Says:

    salam…tahniah afareez. dr mat rempit dah jadi pengkaji sejarah. sapa kata mat rempit x blh berjaya. hidup arab johor.

Tinggalkan Jawapan

