Jangan tanya kenapa?

banner_21

Jangan tanya- kenapa?

Aku tidak ada jawapan.

Seperti mana soalan “kenapa awak belajar bahasa Russia?”

Sumpah, aku tiada jawapan. Hanya aku laluinya. Hasilnya aku lebih dikenali di Masjid Tatar, Moscow Rusia dari Surau kat taman aku.

Bukan berbangga, sekadar menyatakan bahawa kadang-kadang keputusan yang kita ambil tanpa jangka boleh memberikan kesan positif yang besar. Penilaiannya terserah pada kita.

Semalam aku mendaftar diri sebagai ahli Aikido Shudokan Malaysia. Jangan tanya mengapa, jujur – aku tiada jawapan.

Dengan sokongan isteri dan anak-anak, aku tidak lagi perlu berpaling.

Osu!

7 Respons to “Jangan tanya kenapa?”

  1. “Dengan sokongan isteri dan anak-anak” hahaha… atau “dengan memaksa isteri dan anak2 ku menyokong”. baik mengaku yang mana betul? miahahahaha!

    sebaliktabir
    bukan dua-dua sama ker? hehehe

  2. sebaliktabir Says:

    Hait!🙂

    Osu!

  3. oklah tu.. lebih baik join aikido drpd buat mende tak senonoh..

    Liz, sokong!!!!

  4. osu…
    hait…
    ok la tue…nt kang ade gak klas kt ofis ni…
    td br jer dapat 2buah dr sifu…
    agak2 dpt gak leh lawan steven seagal….hahahaha…

    tunjuk ajar ku sifu…

    Pasni, jgn sergah saya yer… takut terbelasah… hahahaha

  5. wacaaaaaaaa….takut ah nak sergah abg syirfan pasni..kang melayang plak kena tendang…huhuhu

    hahahah, tahu tak per… hehehe

  6. 001beautifulcrazy Says:

    jangan belasah teman sebilik itu sudah … akop ada kuntau…

    Heheheh,
    betul jugak tu

  7. Proud of you bro….Setelah berjaya menamatkan pengajian piano gred 8, kau masuk pula Aikido

    terima kasih atas pujian. hahahaha

Tinggalkan Jawapan

