hari yang meletihkan…

Cukup letih…

Itu sahaja perkataan yang wajar. Seharian menguruskan semuanya yang boleh memberi kesan untuk 2 bulan akan datang.

Untuk pengetahuan, saya akan terbang ke timur tengah mulai 1 jun ini. Kembali pada pemghujung julai nanti. Maklumat program akan saya ceritakan nati.

untuk masa ini…. saya hanya mahu TIDUR..

 

zzzzzzzzzz

2 Respons to “hari yang meletihkan…”

  1. bertuahnya sdra kerana dapat bergerak ke sana ke sini jarak jauh.

    saudara,
    ini sahaja yang mampu saya lakukan. Usaha kecil sahaja…

  2. Assalamualaikum

    Saya telah tertinggal episod pondok di Muar, Johor. Boleh saya tahu apa nama pondok tersebut? Dan bila ulangannya?

    Terima kasih.
    Wassalam

Tinggalkan Jawapan

