Rosli Dhoby : Cerita Penerbit 8

Syukur…

Nampaknya dokumentari ini bawa sinar baru. Saya dihujani dengan mesej dan komen di blog ini. Tak sempat lagi saya hendak mejawap kerana tekanan internet yang sangat mengecewakan.

Namun, jauh di sudut hati, saya mengingati setiaap kata yang dilemparkan. Bila saya mendapat tempat yang baik untuk berinternet, saya akan mebalas mesej2 yang diberikan.

salam perjuangan. Moga apa yang dihajati oleh Rosli Dhoby tersempurna sudah…

 

salam dari hadramaut

6 Respons to “Rosli Dhoby : Cerita Penerbit 8”

  1. selamat menjalankan tugas.

  2. Lynda Hj Taiban Says:

    Lat nite was the very touching of Rosli Dhoby series (series 6). Perasaan sebak mula terasa masa crita tu bermula..and i’ve cried till the end. Paling sedih part Rosli bersalaman dengan anggota keluarga sebelum melangkah keluar untuk menyempurnakan misinya.

    Tahniah buat pihak penerbit dan produksi WTRD. U guys hav done a very great job!! Congrats!!

  3. assalam.

    saya mcm keliru. adakah dokumentari rosli dhobi yang dimaksudkan adalah warkah terakhir siaran astro citra atau ada dokumentari lain selain warkah terakhir itu.

  4. lydecker86 Says:

    saya turut mengikuti cerita Warkah Terakhir.. Tahniah kepada semua krew pembikin cerita ini. Mantap!

  5. I was moved, touched.. by this particular series. Warkah Terakhir buat kita mengenang jasa, jerih, darah pejuang terdahulu dan pastinya buat saya lebih menghargai keharmonian dan kemakmuran yang ada. harapnya lebih banyak siri2 drama dan dokumentari seperti ini diterbitkan buat tontonan umum kerana sekarang ini adalah masanya membuka mata dan hati masyarakat tentang pentingnya kemerdekaan yang telah dicapai dengan keringat dan darah. Drama Warkah Terakhir ini benar2 menyentuh dan meruntun perasaan dan saya rasa ramai yang bersetuju bahawa drama ini adalah terbitan yang sangat berjaya. Syabas!

  6. Suhana Sarkawi Says:

    Saya setuju dan ia telah benyak menyedarkan banyak pihak dan menghidupkan semangat perjuangan kembali di jiwa rakyat Malaysai khususnya rakyat Sarawak itu sendiri. Syabas Keluarga RD, Syirfan dan krew WT.

Tinggalkan Jawapan

