Resume!

Resume.

Cukup lama juga saya tidak menulis dan mengemaskini resume saya. Hanya baru-baru saya kembali menilainya semula.

Selepas membaca dan meneliti gaya dan wajah resume-resume terbaru, barulah saya mengakui bahawa penulisan resume juga sudah jauh berubah. Fungsinya sebagai agen untuk ” menjual diri” kini dipergunakan dengan lebih baik.

Dalam industri yang saya ceburi, resume harus kelihatan “agak sombong”, bergaya, nampak yakin dan memberi persepsi segera yang baik sebaik sahaja dilihat.

Lama juga saya memberi masa untuk mendapatkan look and feel resume saya. Akhirnya, ia siap sedia juga seperti mana saya siap sedia menerima kutukan manja kawan-kawan nanti.

Ada sesiapa berminat pada saya? hahahahaha

Satu Respons to “Resume!”

  1. Mohd Yaakob Yusof Says:

    Ini baru dikatakan… Melacurkan diri…

Tinggalkan Jawapan

