Piala Thomas dan lagu bangau oh bangau…

Versi zaman kanak-kanak

…. Kayu oh kayu mengapa engkau basah?
Macam mana aku tak basah
hujan timpa aku
hujan timpa aku..

Hujan oh hujan Kenapa kau timpa kayu?
Macam mana tak timpa kayu
katak panggil aku
katak panggil aku…

Katak oh katak mengapa panggil hujan?
Macam mana aku tak panggil
ular nak makan aku
ular nak makan aku…

Ular oh ular kenapa nak makan katak?
Macam mana aku tak makan katak,
memang makanan aku
memang makanan aku…

Versi kini

… Jurulatih oh jurulatih kenapa kalah piala Thomas
macam mana kita tak kalah
pemain kita lemah
pemain kita lemah…

pemain oh pemain kenapa kamu lemah
macam mana kami tak lemah
media tekan kami
media tekan kami…

Media oh media kenapa tekan pemain
macam mana kami tak tekan
memang kerja kami
memang kerja kami…

* sampai bila-bilalah kita tak akan menang…

Tinggalkan Jawapan

