Pencarian bakat kembali…

Pencarian Pembaca Berita / Pengacara TV Al Hijrah diteruskan.

Sesiapa berminat, sila hadir ke Pejabat Al Hijrah TV pada 16 Okt, dari jam 10 pagi hingga 5 petang.

Maklumat tambahan akan diberikan dalam masa terdekat.

15 Respons to “Pencarian bakat kembali…”

  1. salam..
    en syirfan, calon2 yg dtg ujbakat 18 n 19 september aritu, dah ade yg shortlist x? thanks..

  2. Izni,
    telah ada yang senarai pendekknya. pengambilan hanya berasaskan keperluan penerbitan semasa. Terima kasih

  3. yg telah disenarai pendek tu sudah dihubungi ke.? terima kasih

  4. Izni,
    telah dipanggil secara berperingkat dan secara keperluan program. Masih ramai yang berada dalam senarai akhir tidak dipanggil kerana tiada program yang sesuai untuk masa ini.

  5. ok..terima kasih ye en syirfan🙂

  6. Salam En syirfan, soalan saya apakah etika pakaian yang sesuai bagi lelaki yang ditetapkan ketika ingin menghadiri sesi ujibakat ini. Terima Kasih

  7. Wan,
    HAdirlah dengan pakaian yang selesa, menarik dan menutup aurat. Jumpa sabtu ini.

  8. Salam. Saya berminat untuk mencuba bakat sebagai pembaca berita, namun saya lihat had umur sampai 30 tahun ajer. Kenapa sampai 30 tahun ajer.😦 Umur saya 32 tahun, memang tak layak lah ye?

  9. Lyz,
    Hadirlah sabtu ini. Jumpa saya nanti.

  10. salam.saya bekerja sebagai guru sepenuh masa.tetapi sgt meminati bidang pengacaraan dari dulu lagi.berpeluangkah saya utk kerjaya sambilan?

  11. Ayu,
    Boleh juga mencuba. Silakan. Mana tahu anda yang kami cari…

  12. en syirfan,
    ok insyaAllah..terima kasih.🙂

  13. en syirfan,
    kene bawa biodata yg ringkas atau boleh ke bawak resume aje?

  14. salam abg saya da pergi audition pada 16 .10.10 haritu dan bersemangat tok bekerja di tv al hijrah……………harap2 dapatlah menyumbang idea kreatif saya………da ada program sendiri yang telah saya rancang

  15. mungkin dah terlambat untuk saya bertanyakan tentang pengacaraan mahupun temuduga stesen tv Al hijrah. namun tetap juga saya ingin bertanya dan mencuba peluang walaupun terlepas peluang mengetahui tentang temuduga yang dijalankan. pertama, saya mempunyai bakat dalam bidang pengacaraan dan mengendalikan slot bualbicara, majalah dan pernah erpilih untuk pertandingan host di stesen tv lain. Kedua, bolehkah saya email resume dan gambar kepada encik. mohon saya agar dilihat dahulu dan pertimbangkanlah permohonan saya untuk program yang akan datang. inshaAllah tak rugi. terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

